Diensten

(Internationaal) Debiteurenbeheer

Client Control neemt uw debiteurenadministratie graag uit handen. Volledig of gedeeltelijk, structureel of tijdelijk, bij u op locatie of bij ons: vrijwel alles is mogelijk. Het proces kan starten met: klant acceptatie, reconciliatie van betalingen en verwerken van storneringen, ontstaan van openstaande posten of het verwerken van openstaande posten na vervaldatum.

Wij zijn zeer flexibel en kunnen snel schakelen. Onze werktijden zijn ruim en native speakers in elf talen zorgen ervoor dat we uw debiteuren zelfs in hun eigen taal te woord kunnen staan. Zo bieden we altijd een oplossing die past bij uw organisatie en behoeften.

Door middel van een op maat gemaakt dashboard kunt u het proces 24 uur per dag realtime volgen. Door het debiteurenbeheer uit te besteden, is het mogelijk om prestaties op het gebied van facturatie, dispuutmanagement en het incasseren van uitstaande vorderingen aanzienlijk te verbeteren. Ondertussen kunt u zich richten op de corebusiness van uw bedrijf: het bedienen van uw klant.

Voordelen van debiteurenbeheer door Client Control:

  • Specialistische kennis
  • Compliant met uw kreditverzekering
  • U houdt zich weer bezig met uw core business
  • Flexibiliteit en snelheid
  • Alle tijdzones beschikbaar
  • Native speakers in meerdere talen
  • Altijd realtime inzicht in het proces
  • Tijdsbesparing
  • Snel aan de slag
  • Betere prestaties
Debiteurencalls

Persoonlijk contact is onmisbaar om inzicht te krijgen in de financiële situatie en mogelijke risico’s van uw debiteuren. Veelal vindt dit contact telefonisch plaats. Client Control neemt deze vaak tijdrovende debiteurencalls graag voor haar rekening. Onze medewerkers beschikken over de juiste vaardigheden om dit type gesprekken goed te kunnen voeren. Zo bespaart u tijd en vaak ook kosten.

Voordelen van debiteurencalls door Client Control:

  • Hoge kwaliteit gesprekken
  • Hoge volumes met korte doorlooptijden
  • Specialistische kennis
  • Snel inzicht in reden van non-betaling en risico’s
  • Vaste kosten
  • Bellen buiten kantooruren
Service calls

Client Control begrijpt hoe belangrijk een goede relatie met uw klanten is. Door middel van service calls dragen we zorg voor uw klantbehoud, zorgen we ervoor dat uw contactenlijst up-to-date is én kunnen we zelfs de klanttevredenheid in kaart brengen.

Klantbehoud
Client Control helpt u om van uw klanten echte ambassadeurs te maken. Via service calls gaan wij het gesprek met uw klanten aan, waarbij we op een zorgvuldige manier naar hen luisteren. Zo is er regelmatig contact en dragen we zorg voor uw klantbehoud.

Kloppende contactenlijst
Met een up-to-date database haalt u meer rendement uit uw commerciële inzet en marketingactiviteiten. Het nabellen en opschonen van uw database is echter een tijdrovende klus. Client Control neemt deze graag voor u uit handen. Wij actualiseren uw contactenlijst, bellen na en vullen onvolledige gegevens aan.

Klanttevredenheid
Een klanttevredenheidsonderzoek geeft inzicht in wat er speelt bij uw klanten. Met dit onderzoek brengen we in kaart hoe klanten over uw organisatie, product of dienst denken. Zo kunt u beter voldoen aan de wensen en behoeften van uw klanten en eventuele klachten netjes afhandelen. Ook dit zorgt weer voor positieve feedback over uw organisatie.

Voordelen van service calls via Client Control:

  • Optimaal klantbehoud
  • Meer rendement uit commerciële inzet en marketingactiviteiten
  • Inzicht in de klanttevredenheid
  • Nuttige feedback van klanten
Customer care

Iedere dag opnieuw zetten onze medewerkers zich in om uw klanten op een vriendelijke en resultaatgerichte wijze te helpen. We verdiepen ons grondig, snel en doeltreffend in de werkwijze, cultuur en diensten en/of producten van elke opdrachtgever. Client Control is zeer ervaren in inbound dienstverlening. Ook lopen we voorop in multichannel communicatie.

Bent u actief in de online retail markt dan zijn de schaarse momenten dat uw klant contact met u zoekt juist zeer belangrijk. Terugkerende bezoekers op uw website en in uw webwinkel leveren immers meer rendement. Bij Client Control praten wij dan ook niet over debiteuren maar over klanten!

Onze medewerkers worden intern opgeleid, per opdracht uitvoerig gebriefd en werken volgens gecertificeerde kwaliteitsprocedures. Om de kwaliteit van onze services verder te waarborgen, verzorgen we proactief monitoring, analyse en terugkoppeling, gericht op mens en techniek. Zo leveren we bij iedere opdracht de kwaliteit die we beloven.

Voordelen van customer care via Client Control:

  • We verplaatsen ons volledig in uw organisatie
  • Veel ervaring in inbound dienstverlening
  • Koploper in multichannel communicatie
Backup Servicing

Snel weer van start na een incident of calamiteit

Omdat bedrijfsprocessen steeds meer afhankelijk raken van geautomatiseerde systemen nemen hiermee ook de risico’s op  continuïteit toe. Met onze dienstverlening voor het beheersen van deze risico’s bent u van continuïteit verzekerd. Met ons als back-up partij voor uw eigen processen, borgt u uw klantbelofte; een betrouwbare partner in financiële dienstverlening.

Wij richten systemen zo in dat we vaak al binnen 48 weer up & running zijn, bijvoorbeeld bij een faillissement of brand.  Betalingsverwerking, debiteurenbeheer en eventueel facturatie zijn diensten die in ons service-center door specialisten worden verwerkt.

  • Snel weer van start
  • Hogere rating
  • Risicobeheersing met uitwijklocatie mogelijkheid